Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w budynku Starostwa Powiatowego w Słubicach p. 2 przy ul. Piłsudskiego 19

Imię i nazwisko

Stanowisko służbowe

Pokój/nr telefonu

Adres e-mail

 Edmund Pilimon

 Powiatowy Rzecznik Konsumentów

 

2, Piłsudskiego 19 

95 777 02 19

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

GODZINY PRACY:

Poniedziałek: 8:00 - 15:00

Środa: 8:00 - 15:00

Piątek: 8:00 - 14:00

 

Do podstawowych zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy:

1) zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,

2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,

3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,

4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organizacjami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,

5) wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,

6) pełnienie funkcji oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów,

7) sporządzanie i przedkładanie do zatwierdzenia Staroście rocznego sprawozdania z działalności oraz przekazywanie go właściwej miejscowo delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,

8) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub przepisach odrębnych.

Udostępnij